دنیای مقالات آوانک؛ پیش به‌ سوی موفقیت!

پرسودترین سرمایه‌گذاری در تاریخ،سرمایه‌گذاری رو دانش است.در این صفحه کشتی کسب‌وکار خود را به دریایی از تکنیک‌های بازاریابی و کاربرد‌های خلاقانه پیام‌صوتی بیاندازید تا موفقیت و فروش دیگر یک دغدغه نباشد،بلکه به هنر شما تبدیل شود.

وبلاگ آموزشی آوانک
نحوه پیام دادن در روبیکا

نحوه پیام دادن در روبیکا

گوشی ما عموما دارای اپلیکیشن‌های مختلفی است که هر کدام مخصوص انجام یک کار است؛ یک اپلیکیشن مخصوص ارسال پیام و تعامل با دیگران است و یک برنامه دیگر برای دیدن سریال و فیلم….
نحوه پیام دادن در اینستاگرام

نحوه پیام دادن در اینستاگرام

اینستاگرام در وهله اول یک شبکه اجتماعی برای بارگذاری تصاویر است؛ اما این ابتدایی‌ترین کارکرد اینستاگرام است و کارکردهای دیگری دارد که از قضا بسیار هم جذاب است. یکی از این کارکردها ارسال دایرکت…
آموزش نحوه پیام دادن در تلگرام

آموزش نحوه پیام دادن در تلگرام

نحوه پیام دادن در تلگرام از موضوعاتی است که در این مطلب قصد داریم به شرح و توضیح آن بپردازیم. اگر به تازگی شبکه اجتماعی تلگرام را نصب کرده‌اید و قصد دارید از آن…
سرویس securecall صوتی چیست؟

سرویس securecall صوتی چیست؟

برای پاسخ به سوال سرویس securecall صوتی چیست؟ بهتر است ابتدا چند موقعیت را روایت کنیم. تاکسی‌های اینترنتی را در نظر بگیرید که برقرار کننده تماس بین اشخاص مختلف هستند در شرایطی که حفظ…
روش های جذب مشتری فست فود

روش‌های جذب مشتری فست فود که معجزه می‌کند

تعداد فست‌ فودها مدام در حال بیشتر شدن است و همین موضوع نشان دهنده تقاضای زیاد در این زمینه است. اما این به معنای رونق داشتن تمام فست فودها نیست. احتمالا آن‌هایی که بهتر…
ریتنشن مارکتینگ چیست و این بازاریابی بازگشتی چگونه معجزه می‌کند؟

ریتنشن مارکتینگ چیست و این بازاریابی بازگشتی چگونه معجزه می‌کند؟

همیشه وقتی صحبت از اصول بازاریابی می‌شود، جذب مشتری جدید را به ذهن متبادر می‌کند؛ در صورتی که بازاریابی فقط برای جذب مشتری جدید نیست. گاهی برای حفظ مشتریان قدیمی و فروش دوباره به…

دسته اول

دسته دوم

دسته سوم

شماره تماس خود را ثبت کنید تا به‌روزترین مقالات ما به صورت رایگان برای‌تان ارسال شود.