بلاگ آوانک

آخرین اخبار از رویداد های آوانک


  • 6 اشتباه بزرگ در بازاریابی تلفنی

    بازاریابانی هستند که هیچگونه مهارتی در بازاریابی و فروش ندارند. با این وجود موظف به یافتن مشتریان جدید هستند. برخی از آنان در یک ماه گذشته حتی یک مشتری جدید هم پیدا نکرده اند!

  • 5 اصل مهم در بازاریابی تلفنی

    در این مقاله چندین اصل در رابطه بامهارت ارتباط تلفنی را بررسی می‌کنیم که رعایت آن‌ها تأثیر به سزایی در بازاریابی تلفنی شما خواهد داشت.

  • برند خودتان را بسازید

    افراد خاصی وجود دارند که از کار کارمندی متنفرند! کارمندی برای آن ها مترادف با محدودیت است. مشاغل دیگری وجود دارند که شما در آن ها سکان کار را در دست خود دارید و از آقا بالاسر خبری نیست!

  • پرورش صدای بازاریاب

    تربیت صدای بازاریاب فقط در رابطه‌ی متقابل با تجربه‌های عاطفی مرتبط با کالا و خدمات امکان‌پذیر است.

  • 5 عامل موثر بر صدای بازاریاب

    صدای فردی که به فعالیت در عرصه بازاریابی و فروش مشغول است پدیده ای پیچیده می باشد که عوامل مختلفی بر آن تاثیر دارند.

  • تکذیبیه پلیس فتا برای یک شایعه

    دروغ پردازی و شایعه پراکنی همواره از حواشی فضای مجازی و دنیای دیجیتال بوده است.

  • فقط صداست که می ماند

    متأسفانه بسیار می بینیم، کسانی که به اقتضای حرفه خود، با سخن گفتن و بیان سر و کار دارند کمتر به صدای خود و اقتضائات و امکانات و مختصات آن توجه می کنند.

  • بازاریابی حسی چیست؟

    بازاریابی حسی هم مثل روانشناسی مشتری یکی از بحث‌های داغ و جذاب برای افزایش فروش است.

  • روش تقویت مکالمه در بازاریابی

    صدا ترکیبی از احساس و زیرکی است و اثربخشی خود را با ترکیب این دو نشان می‌دهد. صفحات پاورپوینت هرگز قادر به انتقال چنین اثر بخشی نمی باشد.

  • 7 نکته برای افزایش موفقیت در فروش تلفنی

    به سختی می‌توان با برخی از مشتریان تلفنی کنار آمد. برای همین وظیفه شما است که مشتری را قبل از شروع فرآیند فروش تلفنی آماده کنید.

"
تندیس طلائی رهبری
نشان عالی رضایت مندی مشتری

استفاده از مطالب سايت آوانک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به نرم افزاری آموت می‌باشد.

شرکای تجاری شرکت توسعه ارتباط و خدمات طلائی خاورمیانه و شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران
مجوز شماره 735/8420726 شرکت مخابرات ایران
Top